TECHNICKÉ POŽADAVKY
POVOLENY JSOU STROJE TYPU
JAWA 20,21,23,05,550,555
RÁM
Může být samozřejmě originální.Jsou povoleny různé úpravy a výměny rámu a kyvné vidlice, ale na rámu musí být zachována část od krku řízení po konec vodorovné části ( část rámu pro uchycení motoru ).Různé výztuhy rámu jsou povoleny.
MOTOR
Pohledově originál od povolených typů.Na motoru je povolen pouze originální válec a originální hlava ( z venkovní strany musí odpovídat originálu ), není povolena vějířová hlava.Není povolena sací klapka.Není povoleno upravovat žebrování na válci a hlavě a dále navařovat či připevňovat různé materiály napomáhající k lepšímu chlazení motoru.Je povoleno požit jakékoliv zapalování, ale podmínkou je, že z venkovní strany nesmí být upraven karter motoru. Zapalování se musí vměstnat pod originální kryt a není povoleno z venkovní strany motoru připevňovat různé snímače otáček a podobně.Je povoleno použít jakýkoliv karburátorJe povoleno použít jakýkoliv převodový poměr.
TLUMENÍ
Je povoleno použít jakékoliv přední i zadní tlumiče.Je povoleno použit centrální tlumící jednotku.
BRZDY
Je povoleno použít jak bubnové, tak i kotoučové brzdy.
KOLA
Je povoleno použít jak originální kola 16“, tak je povoleno použít i kola jiných rozměrů. Podmínkou je použít kola s drátěným výpletem.
PRAVIDLA ZÁVODU
PROFIL ZÁVODU
Závody se pořádají v terénu na různě připravených a uzavřených tratích. Délka závodu je 4 hodiny. Závod se jede za každého počasí.Na jednom závodním stroji se mohou střídal maximálně 3 jezdci = jeden závodní tým.Počet mechaniků není omezen.Každý účastník závodu jede na vlastní nebezpečí.
POVINNOSTI JEZDCŮ
Každý tým je povinen se před závody zaregistrovat a zaplatit startovné ve výši 500,- Kč. Za zaplacené startovné každý tým obdrží poukázky na odběr 3 jídel a 6 nápojů. Zbytek startovného bude použit na výdaje s pořádáním závodů.Každý závodní motocykl se musí podrobit technické přejímce, která bude provedena při registraci. Motocykl musí splňovat podmínky, které jsou uvedeny v technických požadavcích a svou povahou nesmí ohrožovat samotného jezdce či ostatní účastníky závodu ( funkční brzdy, řízení, atd. ). Není povoleno v průběhu závodu měnit závodní stroj za jiný. Je pouze povoleno měnit poškozené součástky ( motor, kola, tlumiče, atd. ), ale tyto součástky opět musí splňovat technické požadavky. Technická prohlídka motocyklu může být provedena i po ukončení závodu a to v případě podezření z nedodržení technických požadavků.Každý závodník je povinen při závodu použít motocyklovou přilbu a pevnou obuv.Každý závodník je povinen uposlechnout a řídit se pokyny pořadatelů.Každý závodník je povinen závodit takovým způsobem aby neohrožoval ostatní účastníky závodu.V případě porušení těchto pravidel a technických požadavků může být závodník nebo celý tým – diskvalifikován. O této diskvalifikaci může rozhodnout pouze pořadatel.
VYHODNOCENÍ A BODOVÁNÍ
umístění jednotlivých týmů rozhoduje nejvyšší počet ujetých kol.První tři týmy budou věcně ohodnocení.